In Singapore!

Hello! Now I have arrived in Singapore! Well not now but like 5 days ago. I havent had time to be on the blog but now i have got 10 minutes. :D At the moment Im at my friends house we are going to do a big swing which is like really high up in the air! :) It is going to be awsome! 
Sorry for writing in English! It is because my friend English so she doesnt have a Swedish keyboard  :)
My school is going to start in 4 days.. I already got all my stuff so Im ready to Rock! :D 
Ill See you later

HUGS Erica!


Kommentarer
Postat av: Matilda

hej, kommer du i håg mig från trean när jag flyttade till umeå. hoppas det! men jag tycker du har en jätte bra blogg. kan inte du kolla in min www.mattisibbe.blogg.se



den är inte så bra men jag skriver på den ibland i alla fall. ää har inte så mkt mer att säga ha det så bra i landet med kompisar och allt. // matilda från sverige <3

2009-08-07 @ 22:22:50
URL: http://mattisibbe.blogg.se/
Postat av: Hale

åh:) va kul att du bor i Singapore!

Hur flyttade du dit?



Kram <3

2009-08-08 @ 17:02:18
URL: http://greatlash.blogg.se/
Postat av: christinaaaaaaaaa

hej, igen!:) sorry för att jag inte skrivit tillbaka tidigare men har inte haft tid;)

åååh, vart i södertälje, vilken del typ? förstår om du inte vill svara, men det vore kul att veta, lite coolt att du var i just SÖDERTÄLJE:) aja, jag bodde i singapore mina 3 första år, på jalan mat jambol street, typ:)

jag har ingen aning om vad vivo city är för center, är det nytt? mitt favorit är nog takashimaya:D looove it, och tangs...och wisma atria:) haha, det vore jätte kul att hålla kontakten! kramar

2009-08-09 @ 00:01:06
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: MARTINA

Hoppas du gillade stället <3

2009-08-11 @ 11:27:35
URL: http://martiiinas.blogg.se/
Postat av: Alicia

men hej erica , jag startade en blogg idag kolla görna in den :P

2009-08-11 @ 17:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej! Välkommen till min blogg! Om du är djurintresserad så har du kommit rätt! Fråga gärna frågor!