Mycket och Mycket mer! :)

Inbrott I hölö
Om ni läste ländstidningen så i hölö var det ett inbrott. Det står inte att jag var med i det men det var jag! Jag låg nämligen och tältade på en äng medans domdär killarna gick förbi på vägen. Jag var med tre andra tjejer men det var jag som märkte dom först. Jag blev rädd för att dom hade saker i händerna (stege mm) Så vi gick ut från tältet när dom var bakom skogen om sprang till min kompis tomt i sovkläder :) Sen lite längre bort så hörde vi dom och vi fick panik. Hennes mamma kom ut och vi trodde det var dom,men det var det ju inte. Vi berättade vad som hade hänt och hon visste inte heller vad vi skulle göra :S Sen så hörde vi någon  (kille) som skrattade på vägen vid sidan om huset. Då sprang vi alla in. stannade inne ett litet tag tills vi TRODDE det var säkert! Jag var precis på väg ut för att hämta min mobil... Jag hade kommit 4-5 meter från dörren och det smal (BOOOOMMM) Vi blev alla rädda och sprang in igen! Då fick min kompis mamma panik och ringde polisen. Dom sa att dom skulle titta upp vad som hade hänt. Idag så läste jag och min kompis tidningen och det sa att en mans garage hade blivigt öppnat (Med saker tagna) Han tog bilen och letade efter dom.. Sen såg min kompis mamma att det var en man (kunde varit han) som gick över ängen och tog upp saker med hans fru och hund...
Det bra var att dom fick reda på vilka det var.. Men det stod att det var bara tre medans jag och mina kompisar såg mera! Men vem vet det kanske inte alls var dom... :)

Jag har nu 4 dagar kvar i mitt hemland :D Hoppas nu att jag kan njuta utan bovar :)

 :D Ha en bra dag! :D


Kommentarer
Postat av: Eva Malinen

Hej. Vilken fin sida du har och den var rolig att gå igenom, jätte kul. det var roligt att träffa er alla. Du måste skicka bilder på era hundar så jag får se dom ordentligt. Ha en trevlig resa hem och ta hand om dig där ute i stora världen så hörs vi igen. Kram Eva ( Sonjas dotter)

2009-07-31 @ 22:46:07
URL: http://Sverige

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej! Välkommen till min blogg! Om du är djurintresserad så har du kommit rätt! Fråga gärna frågor!